loading...
با هم بخندیم!
به وبسایت با هم بخندیم خوش آمدید


(پیام مدیر وبسایت) : به وبسایت سرگرمی با هم بخندیم خوش آمدید.لطفا برای حمایت از ما در سایت عضو شده و برای ما مطالب خودتان را ارسال نمائید تا با نام خود در این وبسایت قرار گیرد.


(تبادل لینک با وبسایت) : وبسایت با هم بخندیم آماده تبادل لینک با همه ی وبلاگ ها و وبسایت ها در زمینه های مختلف می باشد.برای تبادل لینک با ما ابتدا ما را با نام "با هم بخندیم" لینک نمائید و سپس از طریق نظرات این وبلاگ نام و آدرس وبلاگ خود را جهت ارسال لینک بنویسید.


( اخطار) : کپی مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع به همراه لینک بلامانع می باشد.در غیر اینصورت از نظر شرعی حرام می باشد و پس از مشاهده با متخلفین برخورد خواهد شد.


لطفا با کلیک بر روی لوگوی زیر و کلیک بر روی vote در صفحه ای که باز می شود به وبلاگ ما امتیاز دهید.با تشکر



Top Blog


Joker بازدید : 649 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (2)

یکی ازبدترین خاطرات شبهایی بودکه جایی مهمون بودیم ومیخوابیدیم، بعدش صبح بایدتشکمان راتوآفتاب میگذاشتن. خجالت نکش بزن لایکو!

.

.

.

اعتراف میکنم بچه که بودم وقتی بستنی یخی میگرفتم هی میمالیدمش به لبام تا مثل رژبشه کلاس میذاشتم

.

.

.

اعتراف میکنم یه بار به ماشین شاسى بلند گفتم :ماشین پاشنه بلند اونم با چه قاطعیتى!

.

.

.

اعتراف میکنم بچه که بودم؛ اول خوب مسواک میزدم، بعد میرفتم توی تختخواب قایمکی شکلات میخوردم...!هههه

.

.

.

ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﮕﻔﺖ “ﻋﺰﯾﺰﻡ” ﺳﺮﯾﻊ ﻣﯿﮕﻔﺘﯿﻢ “ﺑﺮﺍﺕ ﭘﺸﮑﻞ ﺑﺮﯾﺰﻡ؟ ”ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻫﺎﺭ ﻫﺎﺭ ﻣﯿﺨﻨﺪﯾﺪﯾﻢ ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﺳﻤﺎ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺑﺰ ﺗﺸﺒﯿﻪ ﮐﺮﺩﯾﻢ! ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﻏﻮﻧﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ...
والله بخدا... اصن یع وضییییییی هم فک کنم بوده!

.

.

.

عاغا من اعتراف میکنم بچه که بودم میرفتم از کوچمون گل میکندم و به بچه محلای خنگمون میفروختم
بععععله یه همچین بچه ی اقتصادی ای بودم من.

.

.

.

من بچه که بودم یه دونه از این عینک شنا داغونا داشتم، وقتی میرفتم حموم با خودم میبردمش!
بعد یه تشتِ قرمز داشتیم اونو آب می‌کردم، با کله می‌رفتم توش و
اینگونه ساعت‌ها شاد می‌زیستم

.

.

.

اعتراف میکنم. وقتی که بچه. بودم میرفتم کلاس ژیمناستیک هر کسی که توی باشگاه بود براخودش یه دستگاه اب خوری داشتن. یه روز تو تمام ابخورییاامایع دسشویی ریختم غیر از خودم. هیچی دیگه ۱۲۰-۳۰نفر روترکوندم. بعدشم لو رفتم چون فقط خودم سالم مونده بودم. اصلا یه و...

.

.

.

بچه که بودم داداشم خیلی اذیتم میکرد عصرها میرفت دوش میگرفت یه روز تو شامپوش فلفل ریختم جیغش رفت هوا ببین اون موقع من فکر شامپو فلفل بودم

.

.

.

اعتراف میکنم اقایی داشت به یکی شیرینی میداد منم رفتم برداشتم گفتم قبول باشه جلوتر که رفتم برگشتم دیدم بنده خدا شیرینی رو واسه خونه خریده به دوستشم داره تعارف میکنه
خوب چیکار کنم فکر کردم نذریه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهام در تاریخ 1392/06/20 و 4:01 دقیقه ارسال شده است

چطوری کاربر ویژه شیم؟؟؟؟ این مسخره بازیا چیه ؟؟ به قول خودتون میخوایم بخندیم یکم

این نظر توسط shady در تاریخ 1392/05/06 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

likeشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
" با هم بخندیم " یک وبسایت جدیده که سعی می کنه لحظات خوشی را برای شما رقم بزنه. استفاده از کلمات نژاد پرستانه و هم چنین به کار بردن نام یک نژاد خاص هم در این وبلاگ کاملا ممنوعه. شما هم اگر تمایل داشته باشید می توانید برای ما در قسمت نظرات مطالب خود را ارسال کنید تا در وبسایت قرار بگیره. با همه ی وبلاگ ها تبادل لینک می کنیم،کافیه ما رو با اسم " با هم بخندیم " لینک کنید و بعد به ما خبر بدید تا شما رو لینک کنیم. این وبسایت در روز های عزای عمومی کاملا تعطیله،چون ما به عقاید خودمون احترام می ذاریم. تاریخ ساخت سایت: 22/5/90
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر به کدام یک از مطالب زیر رسیدگی بشه؟
    درباره وبلاگ

    " با هم بخندیم " یک وبسایت جدیده که سعی می کنه لحظات خوشی را برای شما رقم بزنه.

    استفاده از کلمات نژاد پرستانه و هم چنین به کار بردن نام یک نژاد خاص هم در این وبلاگ کاملا ممنوعه.

    شما هم اگر تمایل داشته باشید می توانید برای ما در قسمت نظرات مطالب خود را ارسال کنید تا در وبسایت قرار بگیره.

    با همه ی وبلاگ ها تبادل لینک می کنیم،کافیه ما رو با اسم " با هم بخندیم " لینک کنید و بعد به ما خبر بدید تا شما رو لینک کنیم.

    این وبسایت در روز های عزای عمومی کاملا تعطیله،چون ما به عقاید خودمون احترام می ذاریم.


    تاریخ ساخت سایت:

    22/5/90


    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 171
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 2,717
  • بازدید کلی : 24,897
  • لینک باکس